Novoletne zaobljube lahko postanejo celoletne spremembe

Avtor dfrlic 09/01/2017 1 Komentarjev Vse o treningu,Vse o prehrani,

Ne čakajte spet do naslednjega leta za začetek doseganja svojih fitnes ciljev. Za lažji začetek pri uresničevanju novoletnih zaobljub preberite spodnjih nekaj nasvetov!

 

Želite pridobiti na mišični masi, izgubiti kar se je nabralo okoli pasu skozi leto in čez praznike, ali pa morda spremeniti vaše splošno zdravje in počutje? Ne glede na vaš cilj začnite danes. Ne čakajte na naslednji mesec, naslednji teden ali naslednji ponedeljek. Kar je pomembno je le, da začnete!

 

V nadaljevanju vam podajam nekaj smernic kako lažje začeti in ostati na vaši poti do zastavljenega cilja.

 

Zastavite si cilje – realne cilje, ki niso samo estetski

 

Ok, radi bi shujšali, preoblikovali telo in izgledali dobro v ogledalu. Ti cilji so v osnovi morda sicer dobri, vendar si je dobro postaviti tudi cilje, ki so vezani na vaše zdravje, počutje in dosežke v športu/fitnesu. Ljudje se pogosto osredotočijo izključno na vizualni rezultat, kar lahko vodi do slabe volje in razočaranja, če ti rezultati ne pridejo dovolj hitro.

 

Namesto tega si zastavite še fizične rezultate, narediti vaš prvi zgib, doseči zadano število sklec, dvigniti x več kilogramov, teči dlje, hitreje…

 

Na tak način boste imeli več podatkov za primerjavo o napredku, ne le ogledala ali obsega pasu in posledično se boste lažje osredotočili in motivirali za nadaljevanje.

 

Zgradite temelje in postopno načrtujte napredek

 

Rim ni bil zgrajen v enem dnevu, in tvoje sanjsko telo tudi ne bo. Začnite z majhnimi koraki in z osnovami.

 

Namesto da se takoj osredotočate na velik in dolgoročen cilj, se raje osredotočite na manjše spremembe, ki bi jih lahko spremenili v navade, katere prispevajo k dolgoročnem uspehu. Na primer, vsak dan zaužijete dovolj beljakovin za podporo in delovanje mišic, nadomestite sladke in gazirane pijač z vodo ali zelenim čajem.

 

Z dodajanjem kakovostnejše hrane v svoj jedilnik, vključevanje športne aktivnosti čez dan, in progresivnim prilagajanjem programa vašim ciljem in potrebam, vam bo prek majhnih korakov zagotovo uspelo.

 

Dobro, sedaj, ko ste naredili tisti najtežji prvi korak in postavili temelje verjetno že vidite napredek, zato se nikar ne ustavite. Skozi vaš program se boste morali konstantno prilagajati, nadgrajevati vaše treninge in vaš jedilnik. Ko enkrat veste kaj želite in boste pri vašem procesu konstantni, vam bo lažje sproti popravljati malenkosti. To vam bo posledično dalo več samozavesti in zagona, saj boste vedeli, da imate vse pod kontrolo.

 

Številke na tehtnici niso vse, slikajte se

 

Kar se tiče motivacije, si jo lahko dvigujete s pomočjo fotografij iz katerih boste lahko opazili napredek. Tudi če se ne marate slikati, vam to priporočam. Slik ne rabite kazati nikomur, imejte jih samo za svojo motivacijo. Nič vas ne bo bolj motiviralo, kot vaša ˝before-after˝ slika, kjer se bo lepo pokazalo kako daleč ste prišli, z zavedanjem, koliko truda ste morali vložiti za tak rezultat.

 

Izobražujte se

 

Ko gre za preoblikovanje vašega telesa, je znanje res moč. Oborožite se z ustreznim znanjem in si nenehno prizadevajte, da ostanete seznanjeni z novostmi v fitnes industriji.

 

Na spletu lahko najdete goro brezplačnih informacij, ki se nanašajo na prehrano in načine za izboljšanje vaših treningov. Vzemite si čas za malo raziskovanja in branja, ter si sestavite svoj program treningov in prehrane, ki ustreza vašim potrebam.

 

Poiščete lahko ˝najboljši˝ program na svetu, a če ta ni prilagojen vašim potrebam in se ga ne boste mogli držati in uživati v njemu, potem ta program verjetno ni za vas. Ne obstaja en univerzalen način za vadbo in prehrano. Morali se boste sami izobraževati in najti stvari, ki delujejo za vas.

 

Poiščite si partnerja za trening

 

Če se borite, da v času počitnic in praznikov ostanete zvesti programu, si za vadbo najdite partnerja. Če boste našli nekoga, ki je močnejši in bolj fit kot vi, še toliko bolje za vas, saj vas bo to še bolj gnalo naprej. Ob enem pa vam bo pomagalo ztrajati pri programu, saj ne boste želeli pustiti druge osebe na cedilu. Poleg tega, vadba je veliko bolj zabavna, ko imate nekoga ob sebi.

 

Hidracija

 

Ena izmed najbolj spregledanih strategij za doseganje cilja je hidracija. Preprosto poskrbite, da ste dobro hidrirani. Večina od nas namreč ne pije dovolj tekočine čez dan.

 

Niste pri volji za samo vodo? Poskusite preprosto dodati rezino limone ali limete v velik vrč vode. Tako bo voda bolj osvežujoča in veliko bolj okusna. Pijte čez cel dan in poskrbite, da spravite vase vsaj 2l vode na dan.

 

Priskrbite si trenerja

 

Priskrbite si pravega trenerja za vas, nekoga, ki bo razumel vaše cilje in omejitve. Vemo, da so nekateri dražji kot drugi, vendar se vam bo vložek s pravim trenerjem dodobra povrnil. Dober trener vas bo namreč vodil skozi vaš proces, vam predajal svoje znanje, vas motiviral in gnal do vaših zmožnostih. Hkrati vas lahko vpelje v svet fitnesa/rekreacije, nutricionizma in prehranskih dodatkov.

 

Hitreje boste prišli do informacij o pravih metodah treningov, ter prehranjevanju, ki bo ustrezal samo vam. S tem si lahko na koncu privarčujete precej denarja. Predvsem pa bo poskrbel, da bo trening program sestavljen tako, da vam ne bo škodil, da bodo imeli treningi nek smiseln proces ter, da boste iz vsakega treninga odnesli kar največ.

 

Ne odnehajte zlahka in ne menjajte programa prehitro

 

Ko po 4ih tedni napredka ni ali pa ni tak kot ste si ga zamislili, ne odnehajte! Rezultati se pogosto ne pojavijo takoj, ostanite zvesti svojemu programu. Uporabite eno metodo naenkrat, saj tudi torte (ki jo za doseganje novoletnih zaobljub žal sploh ne priporočam J) ne spečemo iz 5ih različnih receptov kajne.

 

Zaupajte v proces in poskusite zdržati vsaj 6-12 tednov na istem programu. Če ne boste dobili tisto, kar ste si želeli, šele potem ponovno preglejte in ovrednotite vaš program in pristop k vadbi.

 

Sestavil:http://www.fitnes-trener.net/

Vir: http://www.bodybuilding.com/

Foto: http://learnenglishteens.britishcouncil.org/

1 Komentarjev

bernardka:
12/01/2017, 11:12:33 PM
Odgovori

Da bom končno naredila nekaj zase

Komentiraj

Loading...