4 enostavne vaje za lepo oblikovano zadnjico

Avtor Admini 28/08/2017 0 Komentarjev Vse o treningu,

Vsaka ženska si želi imeti lepo oblikovano zadnjico, žal pa so le redke, ki vedo da morajo za to nekaj pametnega narediti. Vse preveč je takih, ki samo nekaj čakajo in upajo, da bo kaj padlo samo od sebe. Ko pa ji omeniš, da bo morala za to nekaj naredit, mogoče obiskati fitnes, pa dobiš v odgovor, da ona pa že ne bo hodila na fitnes, pa bo zgledala »k en dec«. Poznaš kakšno takšno damo, ali pa si celo ti ena izmed takih? :)

Imej sexy in čvrsto zadnjico z enostavnimi vajami

Ja, prav vsaka ima lahko hudo rit! Žal pa je za to potrebno pospraviti v kot vsa pritoževanja, stokanja in izgovore. Pozabi na jutri, pozabi na ponedeljek – koliko ponedeljkov je že šlo mimo in kdo dejansko, za res začne v ponedeljek? V svetu fitnesa, telesne pripravljenosti in transformacije ponedeljki, naslednji tedni in podobni ne obstajajo – obstaja samo sedaj!

Če ti je težko zjutraj vstati in iti na joging, ali morda na jutranji fitnes, moraš zadeve najprej urediti v svoji glavi – resnično si moraš zaželeti, da bo tvoja zadnjica izgledala tako kot tista, ki si jo malo prej gledala na sliki. Kaj nebi bilo odlično, da bi bilo tako videti tudi v ogledalu? Samo pomisli, kako odlično bi bilo in kako bolj samozavestno bi se počutila.

Ko pa že govorimo o hudi postavi in dobri riti, pa ne moremo mimo prehrane. Ker je to tema, o kateri bi lahko govorili še in še, se tukaj ne bomo preveč ukvarjali z njo. Naj omenimo le to, da ne pozabi jesti pametno – brez hitre hrane, sladkarij, sladkih pijač… Vsekakor pa brez stradanja! To je pogosto težava pri tistih, ki se hočejo spraviti v red, da dejansko jejo premalo. In brez skrbi – tudi če nisi navajena na zdravo hrano, na zeleni čaj in podobno, človek se navadi vsega. Traja nekje okoli 3 tedne in nove navade počasi postanejo stalnica.

Ne glede na vse, je pa urejanje svoje postave nekaj, kar si moraš želeti sama, nekaj kar delaš za sebe. Nikakor naj to ne bo zato da očaraš soseda, ali mogoče zato, da bivšemu pokažeš da si lahko bolj sexy kot njegova zdajšnja. Ker na tak način boš prej ali slej spet sedela z banjico sladoleda in žlico. Ti si tisti razlog, zaradi katerega se bo to zgodilo. Če po potrebuješ kakšno dodatno spodbudo ali motivacijo, pa le poglej malo okoli sebe, ali pobrskaj po internetu in hitro boš našla ogromno stvari za motivacijo.

Anela Rošić Osebno trenerstvo

Kako pa vse skupaj sploh začeti, kako se lotiti oblikovanja zadnjice na pravi način? Tokrat nam bo z nasvetom pomagala Anela Rošić, profesionalna fitnes trenerka, ki živi fitnes. Ne le, pozna vse znane in malo manj znane trike za lepo oblikovano zadnjico, Anela je tako vpeta v fitnes in vaje, da je njena atletska postava oblikovana simetrično. Ni ji težko povedati, da je v njeno telo vloženega ogromno truda in odrekanj, pravi pa, da je ponosna na prav vsak del njenega telesa.

Nely je ženska, ki s svojim telesom sprva ni bila zadovoljna, vendar je bila pripravljena za to nekaj storiti in tudi je – zelo uspešno. Udeležila se tudi več tekmovanj, kjer je dosegla zavidljive rezultate. In kdo bi lahko podal boljše predloge in nasvete, kot nekdo, ki je to kar želiš doseči ti že dosegel?

Nely smo prosili, naj nam zaupa, katere so osnovne vaje, katere so potrebne, da se oblikuje lepa in čvrsta zadnjica. Z veseljem nam je podala nekaj nasvetov – pripravi si prostor za vaje in beri naprej.

Vaje za lepo oblikovano in čvrsto zadnjico 

Odnoženje stoje na škripcu

Vaja ena za boljšo in čvrsto rit

Opis vaje:

Za izvedbo vaje potrebujemo napravo s škripcem ter pasove za gleženj. Začetni položaj je stoja v razkoraku v širini bokov, ena roka je ob telesu, z  drugo roko pa se oprimemo naprave. Okoli   gležnja (v mojem primeru okoli stopala) imamo pas, ki je vpet na napravo. Med samo izvedbo vaje pazimo, da je trup ves čas vzravnan. Počasi dvignemo nogo vstran do višine pri kateri še imamo nadzor nad telesno držo, pazimo, da ne pride do nihanja s celotnim telesom. Pri dvigu bremena izdihnemo, pri spustu pa vdihnemo.

Gibanje naj bo tekoče in nadzorovano!

Serije in ponovitve:

Naredimo 3 do 4 serije, 8 do 15 ponovitev - za vsako nogo posebej.

Zanoženje stoje na škripcu

Zanoženje stoje - vaja za bolj čvrsto rit

Opis vaje:

Za izvedbo vaje potrebujemo napravo s škripcem ter pasove za gleženj. Začetni položaj je stoja v razkoraku v širini bokov, z rokami se oprimemo naprave. Počasi dvignemo nogo nazaj tako, da stisnemo mišice zadnjice. Pri sami izvedbi vaje pazimo, da je trup ves čas vzravnan ter trden ter s tem preprečimo preobremenitev spodnjega dela hrbta. Pri dvigu bremena izdihnemo, pri spustu pa vdihnemo. Gibanje naj bo tekoče in nadzorovano!

Serije in ponovitve:

Naredimo 3 do 4 serije, 8 do 15 ponovitev - za vsako nogo posebej.

Most

Most, vaja za čvrsto zadnjico

Opis vaje:

Za izvedbo vaje potrebujemo blazino dodamo lahko tudi utež, da si vajo otežimo, če nimamo uteži pa lahko vajo izvajamo tako, da eno nogo dvignemo v zrak. Začetni položaj je leža na hrbtu, stopala so na tleh. Boke dvignemo od tal pri tem pa močno stisnemo mišice zadnjice, pri spustu zadnjice ne spustimo čisto do tal. Pri dvigu bremena izdihnemo, pri spustu pa vdihnemo. Gibanje naj bo tekoče in nadzorovano!

Serije in ponovitve:

Naredimo 3 do 4 serije, 15-20 ponovitev.

Zanoženje na trenažerju:

Zanoženje - vaja za sexy zadnjico

Opis vaje:

Začetni položaj je leža na trebuhu, glava je v podaljšku trupa, z rokami se oprimemo naprave, stopala so uprta na ploščo naprave.  Z nogo počasi potisnemo ploščo trenažerja ter pri tem močno stisnemo mišice zadnjice. Pri dvigu bremena izdihnemo, pri spustu pa vdihnemo. Gibanje naj bo tekoče in nadzorovano!

Serije in ponovitve:

Naredimo 3 do 4 serije, 8 do 15 ponovitev - za vsako nogo posebej.

Kako se ti zdi? Ni tako težko kot se mogoče zdi na prvi pogled kajne? Sedaj je pomembno to, da vztrajaš in izvajaš te vaje vsak dan. Četudi se bo poznalo počasi, pomembno je da se bo in da bo tvoja zadnjica vedno bolj takšna kot si želiš.

Ostani v stiku z Nely in spremljaj njene nasvete na Facebooku ali pa Instagramu.

Preberi si tudi ostale prispevke:

>>> 8 nasvetov, kako najlažje pridobiti mišično maso <<<
>>> Pozitiven vpliv jutranje vadbe <<<
>>> Novoletne zaobljube lahko postanejo celoletne spremembe <<<

Oznake: vaje zadnjica nely

Komentiraj

Loading...