8. NASVETOV KAKO NAJLAŽJE PRIDOBITI MIŠIČNO MASO

Avtor admin 29/11/2016 0 Komentarjev Vse o treningu,

 

Ste že naveličani tega, da ne morete pridobiti mišične mase, pa čeprav se trudite na vse pretege?

 

Ponujamo vam nekaj nasvetov, ki so namenjeni vsem tistim, ki ste zares suhi in navkljub temu, da pojeste »vse kar vidite« ne dosežete povečanja svoje teže, še manj pa dodatne mišične mase.

Sedaj je dovolj izgovorov…Če mislite, da ste poskusili vse, vam sedaj ponujamo nekaj novih rešitev, s katerimi definitivno boste povečali tako kilograme kot tudi pridobili samo mišično maso, rezultati pa bodo vidni.

 

1. Trenirajte manj kot uro

 

Tekom treninga bodite osredotočeni na vaje, med katerimi naj ne bo več kot minuta premora. Trening naj bo intenziven, poskrbite pa, da ne boste kramljali s kolegi in prijatelji, saj vam to le podaljšuje trening in preprečuje doseganje želenih rezultatov. Nobena raziskava namreč ne potrjuje dejstva, da dolgotrajni treningi izboljšujejo rezultate.

 

2. Jejte redno in dovolj

 

Čeprav je za nekatere prehranjevanje težaven projekt, je potrebno upoštevati dejstvo, da za mišično rast potrebujete dovolj hrane in kalorij, ki so poleg kakovostnega treninga izjemno pomembne. Velikokrat namreč govorimo tudi o težavi, ki jo povzroča izjemno hiter metabolizem oz. prebava, ki kar »kuri« kalorije, zaradi tega pa je potrebno imeti med 5-6 močnih obrokov, med katerimi naj bo 2-3 ure razmika. Vaše telo mora ves čas dobivati hrano in tako graditi mišično maso.

 

3. Naj bodo dodatki le dodatki

 

Potrebno je razumeti, da so dodatki oz. prehranska dopolnila dejansko le pika na »i« in ne nadomestila prehrani…torej za tiste, ki so v fazi pridobivanja mišične mase, velja pravilo, da nikoli tega ne izpustijo in ga ne nadomestijo z njimi. Ampak to še ne pomeni, da jih ne potrebujete…temveč le, da jih je potrebno skrbno izbrati.

 

4. Hranite energijo

 

Energija in kalorije, ki jih telo potrebuje naj ne uidejo zaradi zares nepotrebnih aktivnosti. Zares suhi fantje ali tudi dekleta, katerih telo dejansko požira energijo naj v fazi pridobivanja same mase ne razmišljajo o kardio vadbah, ki bodo le še posrkale dodatno energijo.

 

5. Dojemite kalorijski presežek

 

Velikokrat lahko slišimo kako nekdo poje več kot dovolj in počne vse mogoče, pa se ne zredi niti za kilogram! Naj vam povem, da je v zmoti! Če se ne zredite oz. ne pridobite teže, pomeni, da enostavno niste pojedli dovolj oz. niste zaužili dovolj kalorij, kolikor jih je potrebno za pridobivanje kilogramov. Pri tem se je potrebno osredotočiti tudi na to, da uživate bolj kalorično in močnejšo hrano.

 

6. Osredotočite se na napredek

 

Kot že omenjeno je potrebno sam trening omejiti na uro ali manj ter biti osredotočen na rezultate. Veliko ljudi se tekom povečevanja mišične mase preveč osredotoča le na povečevanje teže in ponovitev v fitnesu pri čemer se treningi zaradi tega lahko nepotrebno podaljšajo, sami pa pri tem izgubijo rdečo nit. Navkljub povečanju bodisi števila ponovitev ali pa teže, je potrebno le-te omejiti ter ohraniti omenjen čas vadbe.

 

7. Spreminjajte število ponovitev vsake 3-4 tedne

 

Razen v primerih, ko je vaš napredek dejansko očiten, je potrebno število ponovitev spreminjati oz. spremeniti vsake 3-4 tedne. S tem namreč mišicam preprečite, da se navadijo na ustaljen način treninga, posledično pa je napredek manjši.

 

8. Razmislite o uporabi Mass Gainerja

 

V kolikor ne morete pojesti dovolj hrane ali pa vam ta ne tekne, razmislite o uporabi Mass Gainerja v obliki napitka. Na tak način boste namreč poskrbeli za ustrezen vnos kalorij, in nadomestili obroke riža, piščanca itd.

 

Kljub temu se zavedajte, da je potrebno tekom dne zaužiti najmanj tri obroke prave hrane in ne več kot tri napitke.

Komentiraj

Loading...