Pozitiven vpliv jutranje vadbe

Avtor dfrlic 22/12/2016 0 Komentarjev Vse o treningu,

 

Businessman jumping over hurdle

Če na kratko povzamemo bistvo članka, ki smo ga pripravili tokrat - ljudje, ki zjutraj telovadijo, so bolj produktivni.

 

Vadba vas drži osredotočene in pozorne na malenkosti

 

Vadba poveča dotok krvi v možgane, kar izostri vašo zavest. Študija, izvedena na Univerzi v Bristolu je pokazala, da je bila po vadbi delovna uspešnost višja, kar se je prikazalo z boljšim upravljanjem časa in izboljšanim fokusom za delo. Vadba namreč izboljšuje vašo osredotočenost in tako prispeva k boljši učinkovitosti dela.

Vadba vam bo dala več energije čez dan

Obstajajo dnevi, ko je zadnja stvar, ki si jo želite trening zgodaj zjutraj ali na koncu dolgega delavnika. Sliši se protislovno, vendar, če se odločite za trening v enem od teh dveh primerov s treningom dobite to energijo, ki jo potrebujete. Vaja namreč krepi sposobnost vašega telesa za prenos glukoze in kisika skozi možgane in telo, s čimer povečamo raven energije.

 

Na Univerzi Georgia so ljudi razdeli v tri skupine - nizka intenzivnost, zmerna intenzivnost in kontrolna skupina (brez vadbe). Med šestimi tedni poskusov so pri obeh skupinah, ki sta se rekreirali poročali o naraščajoči energiji čez dan v primerjavi s kontrolno skupino.

 

Vadba izboljšuje delovanje možganov

 

Možgani oz. vaš um je vaše glavno orodje, ki ga uporabljate za opravljanje svojega dela in želite si, da je oster. V raziskavi, ki so jo izvedli pri Body-Brain inštitutu, se je pokazala jasna povezava med telesno pripravljenostjo, delovanjem možganov in znižanjem ravni stresa na delovnem mestu. Paul Taylor, ki je vodil raziskavo, je dejal, da je bil pri vadeči skupini opazen znaten napredek pri volji delavca do dela. Ko vaši možgani delajo s polno zmogljivostjo, se namreč lahko osredotočite, skoncentrirate in sprejemate boljše odločitve.

 

Vaja je lahko sprožilo za revolucionarno idejo

 

Se vam je v službi vse ustavilo, se že več ur ukvarjate z eno samo težavo in nikakor ne pridete do točke preboja? Pojdite na sprehod. Študije so pokazale, da hoja v zaprtih prostorih ali na prostem sproži izbruh v ustvarjalnem razmišljanju, s posledičnim dvigom ustvarjalnosti do 60 odstotkov.

 

Rekreacija vam lahko pomaga najti ravnovesje med delom in zasebnim življenjem

 

V članku v Harvard Business Review pravijo, da imajo ljudje, ki se jim uspeva držati redne rekreacije manj težav pri iskanju ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem. To verjetno zato, ker so jim zorganizirane dejavnosti pomagale, da postanejo boljši pri upravljanju svojega časa in bolj prepričani v svoje sposobnosti spoprijemanja z zahtevami pri delu in doma.

 

Vaja vam pomaga izvedeti, kako delati kljub nelagodju

 

Ko vadite, ste konstantno v območju neudobja, vendar še kar nadaljujete. Tečete do cilja, naredite tisto zadnjo dodatno serijo ali ponovitev na fitnesu. Biti produktivni in opraviti delo do konca in v določenem času, je res odvisno samo od vas. Sami se morate motivirati ali prisiliti, da dokončate nalogo, začnete nekaj novega, da opravite tisti telefonski klic, ki vam je nekoliko neprijeten.

 

Rekreacija vas tako uči, kako dokončati nalogo kljub nelagodju. Če ste v fitnesu kljub bolečini zmogli tisto zadnjo ponovitev, zagotovo zmorete dokončati tudi začeto nalogo v službi.

 

Vir: www.fitnes-trener.net

Foto: www.morganmckinley.com

Komentiraj

Loading...